Кожен покупець нашого магазину може зробити обмін або повернення товару, який з будь-яких причин йому не підійшов (виробничий брак, невідповідність пристрою тощо).

Пропонуємо вам ознайомитися з умовами, яких необхідно дотримуватись в обов'язковому порядку.

Повернення / обмін через наявність виробничого браку

Якщо при отриманні свого замовлення ви виявили ознаки виробничого браку, то ви маєте можливість повернути куплений товар (не пізніше 14 днів з дня отримання замовлення). Процес повернення / обміну буде здійснено відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів».

Покупець має право:

  • повернути куплений товар назад і отримати в повному обсязі витрачені на нього кошти;
  • отримати знижку, посилаючись на товар, якість якого не виправдала його очікувань;
  • провести обмін отриманого товару на аналогічний (у цьому випадку може знадобитися доплата).

У даному випадку, всі витрати, пов'язані з доставкою в магазин і назад, оплачує продавець. За умови наявності потрібного товару на складі, обмін буде проведено невідкладно. Якщо ж вказаний товар відсутній на складі, то продавець (у даному випадку наш магазин) зобов'язаний замінити товар протягом 2 місяців.

Хочемо звернути увагу на те, що продавець має повне право відмовити в поверненні / обміні, якщо:

  • на товарі присутні вади, які виникли внаслідок використання (відколи, тріщини, подряпини тощо);
  • комплектація товару не повна;
  • відсутня або пошкоджена оригінальна упаковка товару.

Повернення / обмін з причини, не пов'язаних із виробничим браком

Покупець має право здійснити повернення товару продавцю в разі, якщо він з якихось причин не виправдав очікування. Це може бути невідповідність розмірів, інший колір, інша якість тощо. У цьому випадку в покупця є можливість зробити повернення товару або обмін на аналогічний (з доплатою, якщо в цьому є необхідність). Обміняти / повернути товар можна не пізніше ніж через 14 днів після того, як покупець його отримав. Усі витрати з доставки такого товару лягають на плечі покупця.

Звертаємо увагу, що повернення / обмін товару що незадовольнив ваших очікувань, можливе лише при наявності неушкодженої оригінальної упаковки, відсутності на товарі слідів експлуатації, а також повної комплектації. Серед обов'язкових умов є також наявність всіх ярликів і документів (гарантійного талона, інструкції, чека). За умови дотримання покупцем усіх перелічених умов, продавець зобов'язується здійснити повернення грошей, не пізніше, ніж через 7 днів після відмови від товару.

Пам'ятайте, ви завжди можете задати питання нашим операторам!